Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-15, 15:12   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: «Det er ekkelt når feite jenter går i shorts»

Jeg vet at det finnes folk som mener at jeg ikke burde gå i korte skjørt og enda flere som mener at jeg ikke bør vise meg i bikini. Det er deres problem.

Jeg nekter å ta det innover meg og tilpasse meg deres ønske. Og ved å gjøre det, håper jeg samtidig at jeg er med på å opprettholde/utvide (?) grensene for hva som er akseptabelt utseende. Om ikke annet overfor egne barn.

(Jeg holder på å gå ned i vekt. Men jeg vet ikke hvor ofte jeg har fortalt ungene mine at utseende virkelig ikke er årsaken til det. Mitt mål er å få en friskere og sunnere kropp. Jeg sier det til alle andre som spør også, men jeg vet ikke om de tror meg helt. De har jo heller ikke "sett" hvor dårlig jeg har vært.)