Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-15, 17:17   #43
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er dette noe alle vet? Forbudt ved lov å klippe gress på søndager

Jeg har visst at det ikke er tillatt - og brutt loven noen ganger.

Ikke hittil i år. Generelt sett prøver jeg å unngå det. Men det er et tolerant nabolag. Det går mange gressklippere på søndag, men heldigvis elektriske klippere. Jeg synes selv at bensinverktøy bråker forferdelig mye.

Dette med kirketiden har jeg også fått med meg. Det skal være verre å støye i kirketiden enn ellers. Jeg mener at det er av hensyn til eldre og uføre som følger gudstjenesten på tv (eller radio, det er vel noen eldre som gjør det fremdeles?). Slik jeg har blitt oppdratt, skal man ikke forstyre gudstjenesten for de som sitter hjemme og hører den på radio.

Klesvask, nja, jeg er litt obs på det også. Har tørkestativet bak huset, det er rett i utsikten for naboen. Jeg har mistenkt de er litt mer religiøse enn meg. Jeg prøver å sette på klesvasken med sengeklær som er deilig å tørke ute, så jeg får tørket den før søndag.

Vel, jeg prøver. Unntak har forekommet. Har glemt å ta inn klesvasken lørdag, og så har det pissregnet. Jeg har ikke plass til å ta inn 4 sengesett, laken og en haug håndduker. Da må det henge til regnet slutter.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat