Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-15, 19:19   #110
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i Hellas

Vi pleier å ha med tørkesnor, høykonsentrert vaskemiddel (det lokale vaskemiddelet pleier å være høyparfymert pulver), noen klesklyper og universalplugg til vasker (mangler notorisk i Hellas). Gjelder selvsagt bare om man er en sånn som pakker superlett og satser på å vaske (det er vi). Kjøkkenutstyr i greske leiligheter varierer heftig, men pleier ikke være så elendig at jeg ville tatt med noe annet enn sveitserkniv, som har pleid å løse de fleste problemene våre.

Også har vi en superfancy Osprey-ryggsekk med integrert dagtursekk som kan zippes av og på. Veldig hendig.

Reiseapotek: MyggA, nesespray, paracet/ibux, postafen og insektsstikkstift

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat