Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-15, 15:32   #68
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Jeg irriterer meg over ESA 7 på jobb Jeg vil ha ESA 8, som er mye mer brukervennlig og ok å bruke. Men tar vi oss råd til det? Nei! Og hvem går det over? Ikke ledelsen iallefall, men oss

Jeg irriterer meg over at jeg har litt for stort hus til å holde det ryddig og fint hele tiden, som jeg egentlig ønsker Jeg er leilighetsdame!

Jeg irriterer meg over FrP folk. De som ikke ser lenger enn sin egen nese, og ikke er mulig å diskutere med. For det bare ER sånn. Nemlig Uansett argumenter, er svaret «vi må hjelpe de der de er».

Jeg irriterer meg over bilførere hver eneste dag… både ift blinklysbruk, køoppførsel og alt mulig rart.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv