Tråd: Charterferie
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-15, 09:47   #5
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charterferie

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg har vel ikke oppfattet at charter regnes som elendig andre steder enn her på FP.

Jeg er ganske fleksibel, og trives på ferier både i og utenfor charterverden. Kunne ikke brydd meg mindre om hvordan reisen er bestilt, eller om flyet er rutefly eller charter. Vi kommer dit vi skal hver gang, enten eller.

Hvordan folk oppfører seg på fly/flyplass har mer med destinasjon å gjøre enn hvorvidt det er charter eller rutefly.

Jeg synes jo også i motsetning til en del her at det å bestille charterpakke i SYDEN kan være aldeles nydelig og klarer til og med å frigjøre meg fra bassengkant og oppleve fine ting likevel. Dvs. bassengkant er en fint ting i små doser.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat