Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-15, 14:03   #10
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp - huset flyter av rot

Min erfaring er at det går lettere å kaste når man først har kommet seg igang. Jeg har heller ikke opplevd å ha savnet noe som helst jeg har kastet eller gitt bort. Det er også lurt å starte på et lite område fremfor å prøve å takle alt på en gang, så start med det ene skapet og gjør deg ferdig med det.

Ellers er det lurt å begynne å tenke igjennom det man kjøper. Der sliter jeg litt, men har blitt flinkere. Og tenke igjennom om ting faktisk kommer til å bli brukt igjen før man legger det i skap, skuffer eller kjeller. Vi tømte kjelleren for masse masse greier som aldri kom til å bli brukt igjen, men som var så lett å bare sette der. Som stygt 80-talls servise som vi fikk av familie når vi var 20 og skulle flytte i leilighet for første gang. Eneste grunnen til at det sto der var jo at det var lettere å sette det der enn å kjøre for å gi det bort. Men det måtte jo gjøres til slutt uansett. Jeg har også hivd masse skolebøker fra ungene som ikke hadde noe minneverdi, men som bare ble lagt i et skap når de kom hjem med dem etter skoleferien. Sånt er egentlig best å bare hive i papirkontaineren med en gang.

zinatara er aktiv nå   Svar med sitat