Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-15, 19:02   #89
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Disney-/Pixar-damene ser helt like ut

Jeg synes de gamle historiene til Disney er mye, mye mer problematisk enn urealistisk øyenstørrelse og manglende neserygg hos Frost-jentene. Selv synes jeg den var nokså kjedelig, men heier på historien i hvert fall sammenlignet med det meste annet. Og jeg kan ikke akkurat se at særlig Anna alltid må fremstilles pen. Hun skjærer massevis av grimaser, og våkner vel siklende også?

Modig er igjen en god, sterk jentehistorie, dama i Rattatoile er superdyktig og tøff og kjører motorsykkel mens gutten er klumsete og knapt kan sykle. Og igjen, i Up! er det sterke, ikke-pyntelige jenter. Glitch i Rive-Rolf er kul og uperfekt.

Det er amerikansk film vi snakker om her. Og jeg synes fremdeles ikke utseendespranget mellom kvinnelige og mannlige hovedroller er så stort som det legges frem her. (Jack Frost! Han er jo tvillingbroren til Elsa, utseendemessig.)

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat