Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-15, 19:13   #1041
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.451
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny tråd

Min tur til "jentetreff" idag så da ble det blomkål i ostesaus med bacon gratinert i ovnen og fersk baguett til. Dette var til lunsj. Hadde akkurat nok rester til at jeg kunne ta en reprise til middag når mannen og ungene tok resten av pølsene fra igår.

Må forresten skryte litt av ungene(jeg velger å se det den veien heller enn at jeg er "pingle", kremt...): Vi hadde tre sorter pølser igår. Jeg trodde jeg hadde kjøpt en av de halvsterke typene til gilde som en av sortene. Når jeg forklarte ungene hvilke alternativer som var på bordet kallte jeg den pølse for "litt sterk" (litt som pepperoni og det liker de). Begge valgte den som første pølse. Snuppa spiste uten å mukke, Klumpen også bare at han kommenterte etterpå at "den var litt sterk men det gådde bra likavel siden den var god åsså). Så tok jeg en slik pølse....Oh-my....!!! Jeg sleit, bigtime. Den var skikkelig sterk!! Jeg måtte sjekke etiketten på pakken; bomkjøp, jeg hadde kjøpt chilipølser istedenfor den jeg trodde jeg hadde kjøpt. Såh, ungene har altså en bedre chilitoleranse osv enn det jeg har. Gøy at de liker så mye forskjellig mat men ble nesten litt imponert over den her(for det var ikke jeg som var pingle altså!).

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv