Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-15, 01:45   #6
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pensko el.lign jente meget smal over hæl

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Har du forsøkt å få hjelp i butikk, Acino? Jeg vet jo at Ecco og et annet merke, ja, hva er nå det, noe å S så vidt jeg husker, er smale over vristen. Alle merker er neppe like.

Ja, jeg har spurt litt som f.eks i en av skoringen sine og der gav hun som hjalp opp rett og slett!? Det er ikke fremme i foten som er problemet men bak. Type at enkelte joggesko så er foten nedi og passe omtrent alle veier utenom på sidene bak type glipper 1-3cm på hver side. Må nok ta en ny runde med henne, lurer på når jeg skal rekke det. Er det veldig stygt gjort å håpe på pøsregn 17.mai så vi med sånn passe grei samvittighet kan holde 17.mai utelukkende inne hjemme?