Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-15, 07:38   #46
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.211
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør man i en konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Er bare interessert: Kjører dere alle, absolutt alle, helt alkoholfri konfirmajon? Jeg vet det er konfirmantens dag etc etc, men for meg føles det veldig rart å servere f.eks. hjortestek uten å tilby voksne vin til. Jeg VET at jeg kanskje er i mindretall her, men er jeg den eneste?

Jeg synes det er like rart å servere en bedre middag uten å tilby vin som å servere kake uten kaffe. Så de som vil ha får vin til maten. Det kan hende jeg hadde sett annerledes på det om jeg hadde familiemedlemmer som hadde problemer med alkohol.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat