Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-07, 10:53   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry Potter-park bygges i Florida

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Ingen grunn til å vente i 3 år for å ha det gøy i Florida!! Florida er vel noe av det beste som finnes for familie-ferier og parker med eller uten Harry Potter. :gledesdreper: Nevner bl.a.: Disney World, SeaWorld, Universal Studios m.m.m.

Jeg simpelten digger Florida!!

I know, jeg har hatt lyst å reise dit (drømmemålene mine er San Fransisco, Los Angeles og Las Vegas, samt å leie en skikkelig bred amerikansk bil og kjøre rundt på Route 66), men det koster vel flesk. Siden jeg sannsynligvis ikke kommer til å reise dit mer enn kanskje 1 gang i livet, vil jeg vente til HP-parken kommer slik at jeg får med meg den, og da får jeg brukt de neste 3 årene på å spare meg ihjel.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat