Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-15, 09:57   #57
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du som lager mye mat og har mange gjester: tips meg om kjøkken og spisestue

Lurt tips med dypere benk! Det tar jeg. Og så har vel dere også høyt under taket slik at overskapene kan henge litt høyt, nok til at man har hylle på frokostdelen til toaster og sånt ja. Jeg vil ha tom benkeplass.

Jeg driver også og tenker på det gulvet. Men det var Anne C (?) som sa det så rart ut i RL så må få sjekket ut. Fliser er pent men orker ikke at alt knuser. Kjøkkenet er en arbeidsplass for sånne som deg og meg, og det må være lettvint.

Kjøkkeninnredning: Jeg skal ha uten speil/innfelling på dørene for det samler seg dritt der. Så hva med line inframe fra sigdal? (Vi kommer til å få så likt kjøkken at det er morsomt. )




Jeg likte ikke disse håndtakene, men det er jo mange andre å velge mellom.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat