Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-15, 18:59   #144
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva sår du nå? Forkultivering 2015

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Ja, det er jo dels med vilje, for de må vokse sakte for å ikke bli for store, jeg har pr nå ikke noe som helst å sette dem ut i heller, jeg håper å få trukket noe byggplast eller noe sånn over det rammeverket som står igjen av mitt "pvc hus fra jula" for pvc'en.... blåste i fillebiter før jeg hadde fått høstet det meste i fjor. Alternativt blir det en ren utetilværelse for mine mange tomater og agurkene og maisen, Paprika også om de blir for store for vinduene, chili hadde jeg inne i fjor i alle fall. Vi får se. Jeg skal, skal, SKAL ha meg et skikkelig drivhus etterhvert!

Jeg har et nokså lite et i kanalplast nå, men i løpet av 5-6 år skal jeg ha et slikt

Men med tykk kanalplast i taket tror jeg. Kanskje.

Sist redigert av Esme : 20-04-15 kl 19:04.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat