Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-15, 15:40   #39
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.497
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du som lager mye mat og har mange gjester: tips meg om kjøkken og spisestue

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg luftet muligheten for å droppe spiseplass på kjøkkenet helt, vi har spisestue og skal bygge vinterhage i løpet av noen år med spiseplass der også, men mannn min er helt bestemt på at han vil sitte på kjøkkenet og se ut av vinduet mens han drikker kaffe. Så da blir det sånn. Barløsning er ikke aktuelt for oss.

Jeg er enig med mannen din. Vi har ikke spiseplass på kjøkkenet nå, og jeg savner det inderlig. Bare til sånne småting som å ha Hiawata der mens vi lager middag og han gjør lekser, for eksempel.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat