Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-15, 13:23   #9
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NRK og trygdekontoret

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

For meg blir dette omtrent som å utsette en irriterende samfunnsdebattant med innvandrerbakgrunn for en platt og nedverdigende negersketsj.

Akkurat det tenkte jeg også.
Også tenkte jeg at fillern heller, jeg som likte å se på Trygdekontoret, nå har jeg rett og slett ikke lyst mer.
Jeg føler meg ikke krenket, bare trett. Lei. Ikke det at jeg roper "Morna Trygdekontoret!" med hes og litt småfull stemme, neida.
Jeg gidder ikke hisse meg så veldig opp kjenner jeg, bare gjesper litt, stryker Seltzer fra severdig-listen og lar han slutshame på en schikkelig kul og ironiskdistansert smartere-enn-toget-måte hvem pokker han vil. Jeg vil bare ikke være med mer.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat