Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-15, 22:00   #3
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Get a hobby!" - Fortell meg om din hobby

Min nyeste hobby er å drikke vin. Veldig morsomt. Fin hobby, man kan bruke så mye eller lite tid man vil. Jeg er veldig glad i hobbyer som ikke er teoretiske - for all del man kan nerde ekstremt når det kommer til vin hvis man har lyst. Feks i Frankriket kan man pugge slott og områder opp og ned i mente. Men man må praktisere. Det går ikke an å ha hobby som vin uten å drikke, på samme måten som man ikke kan ha hekling som hobby uten å faktisk gjøre det. Mannen min er feks interessert i historie generelt og 2. verdenskrig spesielt og det er typisk en "teorihobby" for å si det slik.