Tråd: Hva har dere?
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-07, 20:19   #2
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.829
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har dere?

Hvor mye jeg har hatt alt har jeg ikke oversikt over. Vi er 5 i familien, og sant skal sies, vi har ikke plass til alt vi har. Det er fullt i de fleste skap.

Vi har vel 15-20 sett med sengetøy tenker jeg totalt, og 10-15 stretchlaken. Vi har 2 bad, og har vel ca 15 småhåndklær + 10 store håndklær på det ene badet, og ca 5-6 småhåndklær og 10 store på det andre badet. Klær har vi en del av alle sammen. Barna sine er klær er jeg ganske flink til å sortere ut og kaste fra, men våre klær blir ikke ryddet i så ofte....

I løpet av sommeren har vi mål om å få ferdig en del av kjelleren/sokkelen vår. Vi har en inngangsdør der, så vi tenkte å ha vår egen inngang der, med stor hall og masse garderobeplass. Nå har vi en knøttegang på 6 kvm, nede blir den vel over dobbel så stor. Da tenkte vi å ha en 4 meter lang vegg med garderobeskap der nede. Samtidig skal vi lage kjellerstue så vi får frigjort plass på lagerrommet vårt (som nå er stuet fullt av møbler som skal inn i kjellerstua). Da kan vi montere opp 3 billig-garderobeskap som fulgte med huset - så kan vi ha sesongtøy der, og får frigjort plass i skapene våre. Da tror det jeg det blir mye enklere å holde orden. Jeg synes det blir så tungt å holde orden når det er så fullt.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat