Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-15, 15:07   #7
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Tja, jeg likte godt både å være brud, nydisputert doktorand og 40-åring, men jeg vet ikke helt om det kvalifiserer til «elsker å være midtpunkt». Jeg har ikke noe imot det, i hvert fall, og jeg elsker morsomme fester og staselige middagsselskaper. Jeg synes også det er gøy å holde taler, forelese og generelt make a spectacle of myself, så det henger sikkert sammen. Jeg får passe mye oppmerksomhet til vanlig, vil jeg si.

Å være konfirmant var vel en passelig miks av flaut (alderen + naturlig introvert) og stas (naturlig sirkushest).

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat