Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-15, 14:20   #20
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som leser bøker om igjen

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Den siste boka jeg leste om igjen (igjen), var "Folket på Innhaug" (alle fire bøkene i en stor utgave). Like fantastisk som alltid - har nok lest den 10 ganger.

Grunnen er at jeg virkelig er glad i personene i den boka og at jeg alltid kommer i en særegen stemning av ro og fredfullhet av å lese den.

(Hadde bare lest HI da jeg svarte).

Kjenner igjen følelsen av ro, og så lukter det høy, kuer, sommer, sol, fisk og fjære av bøkene i den serien. Og da er hun en god forfatter, altså. La nok merke til litt flere klisjeer som førtiåring enn jeg gjorde som tjueåring, men jeg synes absolutt Innhaug-serien sto seg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat