Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-15, 20:12   #651
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytter feminister etternavn?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Jeg har heller ikke møtt på noen gutter som har morssønn hverken som mellomnavn eller etternavn. Jeg har møtt på noen få jenter som har morsdatter enten som mellomnavn eller etternavn. Aller flest farssønn og farsdatter uavhengig av om det er mellom eller etternavn.

Selv om jeg ikke har noen statistikk for hånden tror jeg det er ganske skjevt der også.

Ole Chatrinesønn er kanskje et navn for framtida?



Bare det at jeg legger merke til det hver gang noen har et morens navn istedenfor farens der tilsier at det er skjevt. Jeg ser jo endel navn i løpet av ei uke.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat