Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-15, 17:02   #648
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytter feminister etternavn?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

De jeg vet om som har -datter eller -sønn som mellomnavn, har dette navnet etter den forelderen de ikke har etternavn etter. Altså Farsdatter Morsnavn eller Morsdatter Farsnavn, som Teo sier. Jeg synes det blir nærmest smør på flesk å bruke Farsdatter Farsnavn eller Morsdatter Morsnavn, men det har sikkert å gjøre med at jeg ikke (tror jeg) vet om noen som har det.

Men jeg ser ikke bort fra at det er overlapp mellom de du og jeg kjenner da, så jeg vet ikke om datagrunnlaget ble så mye større nå.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat