Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-15, 09:45   #57
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.961
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva sår du nå? Forkultivering 2015

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg vet jo ikke hvor de kommer fra når jeg kjøper i butikken. Men hva skjer hvis det er feil, vil de ikke spire, eller kommer det ikke tomater på dem?

Jeg kan sende deg noen få frø som skal spire. Gardeners Delight. Hvis de spirer kan du ta frø fra dem til høsten, da spirer de også. Send meg PM om det er aktuelt. Ellers kjøper du Gardeners Delight, eller andre frø som ikke er F1-hybrider. Runåbergs Frøar og Solhatt har økofrø og de er stort sett ikke hybrider. Hvis du har en bestemt sort kan du søke på nettet om den er spiredyktig når du tar frø. Det står på pakka hvilken sort det er.

Edit - å ja - du mente butikktomater, ikke butikkfrø? Da tror jeg det er liten sjanse, de er helt sikkert hybrider de du kjøper i butikken.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat