Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-06, 17:47   #20
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Agatha Christie på engelsk, det er trist så mange nyanser som blir borte i oversettelsen. Lest alle bøkene mange ganger, men er litt ekstra glad i "Ti små negergutter." (husker ikke engelske tittelen... :rodme: )

Ellers alt med hest utenpå, jeg ser Britta og Silver er nevnt før, så da kan jeg også gjøre det.

"Beatles" ble også lest, ja.

Jean Auels "hulebjørnens klan" var jo et lite sjokk for uskyldige lille meg som 11,12-åring, men ble slukt fort!

"Den uendelige Historien", Narnia-serien, masse dårlige actionbøker av Alistair Maclean, mye Helge Ingstad, Meterdetektiven Blomkvist-bøkene, Evi Bøgenæs og mange i den lettleste biografiserien som jeg ikke er kvinne til å huske hva heter.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat