Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-15, 08:42   #9
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Til dere som bor i enebolig-kostnader foruten lån

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Jeg skjønner det avhenger veldig av hus når det kommer til vedlikehold. Og at det er et usikkerhetsmoment man må ha med seg når man skal kjøpe hus. Billigere eldre hus vs dyrere nyere hus.

Det samme er med oppvarmingskostnad. Nye vs gamle hus, og kalde eller milde vintre. Nå skrev jeg 30.000,- i oppvarming av 150 kvm gammelt hus. Men vi har nok også vært oppe i 40.000,-. Dere må spørre selger om forbruk, og hvor varmt de liker å ha det i stua.

Jeg ville også spurt om oppgradering tak, drenering, etterisolering, når vinduer er byttet, dato på rør inn til huset, dato for oppgradering av bad. Og ikke minst om det foreligger kvitteringer og garantier på det som er gjort.