Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-15, 16:23   #15
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du som ikke er feminist - hvorfor ikke?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Være imot menn, overdrevent opptatt av å gjøre det motsatte av å pynte seg, like mye opptatt av å begrense/rakke ned på menn som å jobbe for likebehandling av kvinner, sint, brautende og vulgær.

Er ikke det et fryktelig utdatert syn på feminister? Jeg kaller meg feminist om noen spør. Om de da går ut fra at jeg er mannehater, får det nesten stå for deres regning. Det er ikke alle saker jeg synes er like viktige, men i det store og det hele er det veldig vanskelig å ikke være feminist, synes jeg. Og så irriterer jeg meg grønn over alle FrP- og Høyredamene som sutrer over at de ikke får gå i 8.mars-tog. Det er et faktum at den nye regjeringen dytter kraftig på for å få flere damer tilbake til kjøkkenbenken. Jeg har ikke problemer med at man har ulike meninger rundt pappapern, men man kan ikke støtte en politikk som setter likestillingen kraftig tilbake og samtidig kalle seg feminist. Mener jeg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat