Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-15, 14:44   #108
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.819
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg ønsker tips: cøliaki og barn

Så bra å få fastsatt diagnose. Jeg leverte søknad om grunnstønad en dag, fikk beskjed om at den var mottatt dagen etter og dag fire var pengene på konto. Så lenge svaret fra gastrologen er entydig og klart så bør det ikke by på problemer.

Jeg fikk diagnosen i voksen alder og synes det var styrete i starten. Mest av alt fordi jeg ikke helt visste hva jeg skulle se etter på de ulike matvarene. Dette lærer man seg etterhvert, nå tenker jeg knapt over at jeg har cøliaki. Det kan godt være at det er lettere å få diagnosen som barn, samtidig som noen sosiale settinger nok kan være vanskeligere å stå i. Jeg tror det er lurt å lære henne godt og grundig opp i hva hun kan spise og ikke og at hun er forberedt på at alle mulige slags folk kommer til å ha en mening omkring dette. (at hun blir robust på "Stakkars deg, kan du ikke spise hveteboller?!?" for eksempel. ).

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat