Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-15, 20:24   #276
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.864
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

På en eller annen måte har jo media fått tak i brevet, det er ikke sånn at fylkesmannen har gitt det til dem liksom. Så foreldrene må jo ha delt det på en eller annen måte som medførte at media fikk tilgang.

Hvis dette er sendt med vanlig post (altså åpen post ikke hemmeligstemplet) vil det komme på postlistene. Det gjør det i hvert fall i en hver kommune og jeg kan ikke tenke meg at fylkeskommunen fungerer annerledes. Så dette er akkurat den type post journalister saumfarer postlistene for å finne. Tro meg!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat