Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-15, 11:23   #71
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere hytte?

Nei, vi ønsker oss ikke. Jeg stemte at vi disponerer en, men veit egentlig ikke om den kan regnes med pr. nå. Den ligger 200 mil unna, og vi må ta fly og leie bil med plass til tre barneseter eller kjøre hele veien, så vi kommer nok ikke til å dra dit med det første. Den tilhører min mor, og hun og pappa er der et par uker hver sommer. Den har ikke innlagt strøm eller vann og er neppe særlig beboelig i vinterhalvåret. Jeg er glad i stedet, så hadde vi bare hatt to unger skulle vi nok dratt i år.

Vi har stor enebolig og alltid noe vedlikehold på den, så det frister ikke å pådra seg mer. Vi kommer til å leie sommerhus i år og sikkert de neste 3-4 åra, og så drar vi vel med ungene også på byferie etter det. Da kan det nok hende vi drar på hytta sammen med foreldrene mine i tillegg, når ungene blir lettere å transportere. Påske og vinterferie er jeg vant til å tilbringe hjemme uansett, vi har skispor 50 meter fra døra og skogen rett rundt hjørnet, så vi kommer oss ut på passe lange turer om vi vil.