Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-15, 10:35   #10
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.997
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Det hadde aldri, aldri blitt godkjent på vår skole, i alle fall. Bryllup er jeg mer usikker på, men så mye som en uke tror jeg ikke rektor hadde hatt lov til å godkjenne.


Det hadde ikke blitt godkjent på vår skole heller. Våre skoler har jo felles reglement og det er ganske strengt. De gir f.eks. ikke permisjon til første uke etter skolestart og ikke i perioder med eksamen, tentamen, nasjonale prøver eller kartleggingsprøver. De gir vanligvis ikke permisjon til ferier, men kan gjøre unntak om det bare er et par dager i forbindelse med helg/ferier. Det står riktignok at det kan gjøres unntak fra reglene hvis det er "særlig sterke grunner" til det, men jeg betviler at bryllup går under dette.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat