Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-15, 11:09   #42
sappo
Fullverdig medlem
 
sappo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2015
Hvor: Oslo
Innlegg: 43
sappo er litt kul
Standard

Sv: Musikk til åtteåring?

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Du tuller nå? Evt. foreslår jeg at du kutter "dette synes" fra den siste setningen, så passer det bedre.

Jeg har ikke som kampsak at ungene skal høre 1D og den type musikk, men å håne barna fordi de hører musikk som kanskje ikke akkurat kommer til å bli et varig forhold synes jeg er arrogant og viser mangel på respekt for barna. "Jeg er voksen, derfor vet jeg best. Uansett."

Barna må få høre på det som kommer dem for øret mener jeg. Det er selvsagt verdifullt å fore dem med annet enn listepop og døgnfluger, og jeg tror det er noe som gir avkastning på sikt.

(Jeg har ikke tatt med tekster som ikke passer seg for barneører her, det synes jeg vi har et naturlig ansvar for å sensurere bort.)

Jeg tuller ikke, men setter det vel på tabloidspissen. Jeg håner selvsagt ikke, verken egne eller andres barn. Men er opptatt av å bevisstgjøre. Det har høy prioritet, bare forbigått av å nære og stimulere musikkgleden. Virkeligheten ligger vel litt i nabolaget av Jokkestripen lenger opp. Guttungen min kan også svare for seg og greier altfor ofte å sette både pappa og skapet på plass.

__________________
sappo

Sist redigert av sappo : 09-02-15 kl 11:16.
sappo er ikke aktiv   Svar med sitat