Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-15, 10:12   #2
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny tråd

Fredag spiste snoopy hos en venninne, turbo var syk så han fikk pizza boller fra fryseren. Jeg og mann spiste helstenk svinefilet med "fløte"gratinerte poteter og grønnsaker til kvelds.

I går så hadde jeg lovet turbo hamburger, og siden jeg ikke hæler å steike eller liker hamburger lengre etter at jeg jobbet på en bensinstasjon et år. Jeg kan fint grille de og sånt men inne så bli lukta så intes at jeg står bare å brekker meg
Så var mann,snoopy og turbo på et gatekjøkken å spiste burger og var overlykkelig
Kommentar fra 11 åringen "dette mamma var det vært å vente 6 mnd på"
Har lovet han hamburger i Spania i vinterferien

I dag skal vi spiste fredagstaco på en søndag

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv