Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-15, 00:36   #12
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva sier du når ...

Jeg syns ikke det er spesielt stigmatiserende å bli kalt tykk. Det er jo bare et faktum, og jeg synes ikke automatisk at det er noe galt i å være tykk. Så med mindre det sies som en nedsettende ting, pleier jeg bare å si noe i retning av "Ja, det er jeg jo" og la det bli med det. "Feit" ser jeg på som et skjellsord, og det tillater jeg ikke brukt, heller ikke "tjukka", men en konstatering av fakta er ikke nødvendigvis et problem for meg.

Nå syns jeg 12-åringer er gamle nok til å vite at man ikke kommenterer andres utseende uten å være sikker på at det man sier vil bli oppfattet positivt, så hvis det var min egen 12-åring ville jeg nok ha tatt en prat om det å kommentere utseendet til folk. En annen 12-åring ville trolig bare fått "syns du det" til svar. Jeg er heldigvis både tykkhudet og selvsikker nok til å ikke bry meg nevneverdig om hvorvidt et barn syns jeg er for tykk og ønsker å kommenterer det.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat