Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-15, 10:27   #3
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 40-årsfest - trenger ideer

Partytelt utenfor huset? Det kan jo være skitavær i mai.

Folk er jo forskjellige, men dette tenker jeg:
Det må være nok og god mat. Jeg hadde koldtbord der jeg lagde det meste selv og hadde retter som kunne lages på forhånd. Jeg fikk en venninne til å hjelpe meg dagen før, og kjøttboller og svinenakke sous vide til pulled pork hadde jeg laget på forhånd.
De gjestene som bodde i nærheten ble bedt om å ta med en rett. Jeg ba ikke om noe spesielt, og det fordelte seg fint.

Jeg leide inn tre studenter som hadde matlagingserfaring fra studenthuset i byen, og de tok seg av servering av aperitiff, koldtbord, rydding og oppvask, kaffekoking og kakeservering.

Jeg hadde ta-med-drikke-selv, leide et lokalt samfunnshus og hadde stereoanlegg med spilleliste fra Spotify.