Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-15, 09:37   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sykmeldt på grunn av Krekar

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Akkurat dette sliter jeg med å forstå. Jeg trodde han ikke hadde lovlig opphold i Norge, men heller ikke kunne tvangsutsendes fordi han risikerer dødsstraff i hjemlandet sitt? Kan ikke Norge da, som med alle andre ulovlige innvandrere bestemme hvor de skal oppholde seg? Jeg trodde det var helt vanlig? Ikke at jeg helt ser hensikten med å flytte ham fra Oslo, men...

Forøvrig tenker jeg at det er sutring fra denne damen og hennes likesinnede.

Han har da kone og barn som er norske statsborgere. Hvordan ville du likt om noen flyttet deg til Kyrksæterøra? Eller til Bergen eller Tromsø, for den del?

Selvsagt kan man ikke bare tvangsflytte folk som har lovlig opphold i landet fordi de gjør ting man ikke liker. Han har tross alt sonet straffen sin og er ikke i fengsel lenger.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat