Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-15, 11:21   #6
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bo i utlandet, men følge norsk skolegang?

Jeg begynte rett i engelskspråklig skole uten noen forkunnskaper. Men jeg var bare 6 år gammel og skulle være der et år. I den alderen lærer man språk raskere og tilpasser seg raskere.

Om jeg skulle dømme ut fra min egen 13 åring så tror jeg at å havne rett opp i en klasse der jeg ikke kunne noe av språket på forhånd ville gi lite utbytte (og være flaauuuuut) og dermed kanskje ikke verd det om det bare var noen måneder. Om det er et helt år stiller det seg annerledes.

Og der skrev vi samtidig.

Jeg ser jo at en - to måneder er kort tid. Men om det er mulig å få en hospiteringsordning på en skole og hun kan språket litt på forhånd så ville jeg uansett gjøre det. Gi henne muligheten til å bli bedre kjent med landet. Tenåringer har ofte evnen til å bli venner for livet på en uke eller to, så det kan bli en veldig god opplevelse.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat