Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-15, 22:14   #3
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Disney on ice - praktiske tips

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Vi har hatt med vann og godis, ja. Man får ikke tak i et glass vann der, en gang, alt er dyre flasker. Vi har også avtalt at vi ikke kjøper noe. Jeg har forklart konseptet, at det handler om å lokke mest mulig penger ut av folk, og at alt er priset til mange, mange ganger det det er verdt fordi folk liksom er i kjøpehumør. Jeg har veldig snusfornuftige unger som har skjønt det veldig bra. Hvis du tror du kommer til å ha lyst til å glede ungen med en Frost-ting, så er det sikkert like greit å avtale det på forhånd, så du slipper "en til"-maset.

Mine unger er også fornuftige på den måten, så det er helt greit å forklare det til dem (særlig storebror), men hvis de reelt sett selger noe som det kan være veldig stas å få, kunne jeg også tenkt at vi kunne avtalt 1 ting. Men det er vel neppe noe særlig for storebror der?

Vann og godis blir med.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat