Tråd: Spellemann
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-15, 21:58   #12
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.211
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spellemann

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Du er jo en av de jeg stadig ser til når det gjelder hva som er kult av musikk. Like du kygo på Skavlan i går? Jeg elsket det!

Jeg er jo kjempeinteresert i musikk, men har ikke sjans til å få med meg alt som er nytt. Men jeg har en crush på alle jentene som er så inni hampen dyktige.

Jepp, og at Kygo, som vel er landets mest avspillede artist i 2015 ikke er nominert er noe av det som får meg til å erge meg over prisen (samt kategoriinndeling, påmeldingskritierier,- og avgift, og.. og...).
Jeg har elsket Kygo i et år nå, og synes det er ufattelig stas det som skjer internasjonalt med han. Booket til de største og beste festivalene, at en remixer lager en så bra låt som Firestone selv og i det hele tatt.
Og han er jo så søt.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat