Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-15, 13:46   #8
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Her kom ikke Godt levert i går som avtalt pga. leveringsproblemer pga. snøføre. Ikke ringte de for å si ifra heller, så jeg fikk vite det først kl 21.55 da jeg ringte for å etterlyse maten. Irriterende. Det var i går vi hadde tid til å storhandle middag til denne uken... Nå sier de at de kan levere i dag (mellom 14 og 16 - yeah right - akkurat som om vi er hjemme før ved 16-tiden...), men det er den matkassen som vi skulle fått i går.

Jeg er litt skeptisk til kvaliteten på maten når det har gått så lang tid siden den ble pakket. I går ble den kjørt rundt i bil (det ligger kjøleelementer i eskene), men hvilken temperatur de har stått i i natt, vet jeg ikke. Ville dere tatt imot?