Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-15, 12:56   #7
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Godbiter i Finnmark

Jeg er oppvokst i Vardø og hadde selv ikke vært der på årevis før i sommer. Byen var mye mer sjarmerende enn jeg husket. Vill natur, lita bygd, pøbelkunst på slitne hus, festinga, heksemonument, masse måsereir overalt og mye annet å se på. Ganske eksotisk, med andre ord. Her er noen bilder fra da jeg og ungene var turister i hjembydga i sommer. Faktisk i juli. I juli er det også pomorfestival som var veldig koselig.

https://www.facebook.com/media/set/?
set=a.10154413441945529.1073741848.892570528&type= 1&l=84c47aae62

Jeg anbefaler også en kjøretur ut til Hamningberg hvis man først er på de kanter. Der er det veldig flott natur.