Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-15, 10:31   #2
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dagtog/nattog fra Østlandet til Bodø?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Hotell eller B&B er mest aktuelt, og det må være enkelt å komme dit fra jernbanen. Skal sjekke ut forslagene dine.

Sentrum av Bodø er lite, så det er enkelt å komme til det meste. Jernbanestasjonen ligger i utkanten, og så er det bare å følge gaten utenfor inn i sentrum. Tipper det er maks 10 minutter å gå til Havet, 15-20 til Nordlys, og begge er lette å finne siden de ligger ved havet. Taxi går på et par minutter.

Jeg tror det er et vandrerhjem på jernbanestasjonen (det var det i hvert fall før), men ellers har jeg ikke særlig oversikt over annet enn hotellene. Jeg vet av et pensjonat som heter Opsahl. Det ligger også i gåavstand fra stasjonen, i retning sykehuset.