Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-14, 21:29   #65
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Ja, og jeg er på kino hvert 3. år ellerno, så jeg skal vel egentlig bare tie stille

Tja, for meg fremstår kiosken som en del av kinoetablissementet, og jeg vet liksom ikke hva man skal kunne sammenlikne det med ellers?
Slike badeland, kanskje? Der er det jo ofte kiosk/spisested om er annen drifter på en selve badelandet, og jeg ville ikke tatt med meg mat eller godis hjemmefra dit heller.

Badeland er ett eksempel ja, der er det virkelig helt håpløst hvis man skal være prisgitt det de selger, det er jo bare junk. Parker og lekeland er andre eksempler, sistnevnte bruker å ha matforbud noe som kan være forståelig i og med cafeutforming kanskje. Biblioteket er i Trondheim også sammenlignbart, men en cafe som ligger inne i biblioteket og som trenger kunder for å overleve og som for mange eldre er endel av opplevelsen.

Men ikke for det, hvis det hadde vært medbragtforbud hadde jo ikke løsningen vært å kjøpe mye i den kiosken, da hadde det blitt som på lekeland der jeg gjør det klart for ungene at masing = exit, mao litt kjipere opplevelse.