Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-14, 21:27   #10
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Jeg synes det er veldig rart å tenke at en overpriset kiosk med ekstremt lukrativ plassering i tillegg skal ha monopol på å levere godis til film.
Vi tar med popcorn, godis og drikke på kino. Vi tar også med oss mat i fornøyelsesparker, godteri på fotballkamper, mat på toget (å bare handle i nsb-kiosken er ikke særlig aktuelt...) osv osv.
Vi er 7 stk i familien. Hvis alle 7 skal på kino, koster kinobillettene oss 910,-
Hvis alle skal ha hver sin popcornbøtte (var det 69 noen sa det kosta?) og en brus, ville det i tillegg blitt 665,-
Så har vi 25 minutter kjøring hver vei + parkering. Plutselig er en hyggelig kinotur for familien en utflukt som koster oss 2000,- Nei, jeg sparer inn der jeg kan.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat