Tråd: Nyttårsaften
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-14, 10:34   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsaften

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Fulg utgår med høye kneløft her også.

Klippfisk? (bacalao, f.eks. trines matblogg) Hvis du løper til butikken og vanner ut fisken med det samme.
(jeg elsker klippfisk)

Jeg nevnte at jeg har en matsær mann, sant? Klippfisk går ikke. På naboenes årlige bacalaolag, får mannen lasagne. - gjerne laget fra pose - for han går det helt for det samme, nemlig.

Trixie: Jeg har sjekket ut Trines matblogg, og det er der jeg har funnet oppkriften på kalv jeg har lyst på. (ikke en av de hun foreslår)
Fisk er liksom ikke nyttårsmat - så kanskje fisk også utgår? (vi skal ha torsk 1. nyttårsdag)