Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-14, 23:32   #879
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Jeg tror jeg er ferdig. Med alle gaveinnkjøp i alle fall. Må pakke dem inn - og da ser jeg nok hva som mangler. Har vært et maraton i helga for å bli ferdig med alt til ungene kom hjem. Og da var det veldig sårt å si nei da frøkna ringte i morges og ville hjem. Jeg MÅTTE bare få unna det siste, selv om man kan undre seg over hvor mye det egentlig er man MÅ. Egentlig er det ingenting man må mer enn å være sammen med syke barn. Men jeg fikk henta henne hjem litt før endt samvær.

Så nå sitter vi hjemme og lurer på når vi får komme på julefeiring. Jeg skal egentlig jobbe i morgen, men har ei snuppe som ligger og vrir seg av kvalme i søvne. Hun har ikke spydd på et døgn, men det kommer rikelig på den andre måten. Jeg skal jobbe litt i morgen for å lette situasjonen litt for de som er igjen på jobb, og fordi jeg regner med at snuppa sover til jeg kommer hjem igjen. Egentlig skulle vi reist i morgen etter jobb, men det utgår. Har hørt rykter om lille julaften eller julaften - litt etter når vi blir symptomfrie.