Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-14, 19:56   #58
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.157
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Enkle julekaker/ småkaker med margarin?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jeg er så glad jeg ikke lenger er i det der absurde smør-hallelujakoret, for det er helt vilt å se på. Sorry. Jeg trodde oppriktig selv tidligere at alle kaker fikk vesentlig dårligere kvalitet av å bruke margarin fremfor smør. Da jeg gikk over til margarin og serverte de samme kakene til andre (mange vet ikke at det er margarin i dem heller) var det ingen som merket noe forskjell. Skikkelig intense feinschmeckere merker det sikkert, men jeg tror Ola Dunk og folk flest ikke hadde merket noe i en blindtest, engang. Og hvis ett av mine barn ikke tålte melkeprodukter mens vi andre spiste det, kunne det ikke falt meg inn å lage julekaker eller annet med smør, mine barn skulle hatt tilgang til alt i sitt eget hus.

Nei, nå er du med i et annet kor.

Tidligere sa du i alle fall at man virkelig kjente forskjell.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat