Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-14, 13:41   #52
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.650
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkle julekaker/småkaker med margarin?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Og hvis ett av mine barn ikke tålte melkeprodukter mens vi andre spiste det, kunne det ikke falt meg inn å lage julekaker eller annet med smør, mine barn skulle hatt tilgang til alt i sitt eget hus.

Veldig enig i dette. Mitt barn tålet ikke melk en periode på noen år og da var det helt selvsagt at alt som ble laget/servert her i huset var ok for ham. Å lage kaker med smør som han ikke kunne få, bare fordi noen synes det smaker bedre, er en veldig fjern tanke. Barn med allergier er veldig vant til at de ikke kan få alt alle andre spiser, jeg synes de skal slippe det hjemme.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat