Tråd: Hund?
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-14, 22:21   #275
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hund?

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Ønsker ikke storebroren hund?
Her er ønsket om hund fra mor og barn veldig stort, mannen er ikke helt negativ,
men må nok bearbeides litt mer før det blir noe av.
Han sier ikke noe når jeg sier "det er ikke h v i s, men n å r vi får oss hund!"

Vi har passet en hund ganske mye i det siste, og jeg får mer lyst på for hver gang han har vært her.
Kjenner jeg blir så avslappet og glad, harmonisk liksom.
Her blir det hund, men det blir nok ikke helt med det første.

Han ønsket seg hund, og liker veldig godt hunder men så "skremte" vi han nok litt bort fra tanken for ett par år siden med taler om lange turer i all slags vær og hundebæsjeplukking. Han er ikke negativ men svært realistisk.

Jeg har vert realistisk i noen år nå, men i hjertet mitt ønsker jeg hund. Minsten på snart 7 år ønsker seg hund over alt i hele verden. Mannen syns det er tull at alle familier nå skal ha seg hund.

Minus er: ferier.