Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-14, 08:26   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NRK Brennpunkt om pelsdyrnæringen

Nja. Jeg tenker at det ikke hadde skapt like sterke reaksjoner om det gjaldt mennesker, som feks. da Khadra filmet imamer som snakket om kvinnelig kjønnslemlestelse med skjult kamera, og lignende. Eller tenker du at det er vinklet kun én vei, at de har klippet dokumentaren til å kun snakke i motstandernes favør? Jeg har ikke sett den enda, så jeg kan ikke uttale meg om akkurat det, det får jeg se i kveld. Jeg klarer nok uansett ikke å være upartisk i denne saken da jeg er så sterkt motstander, skal jeg innrømme. Så får folk heller mene sitt om det. Er spent på dokumentaren i hvert fall, har satt den på opptak.