Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-14, 08:21   #2
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NRK Brennpunkt om pelsdyrnæringen

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Nå er jeg jo imot begge deler da, og skal innrømme at jeg håper denne dokuen sender pelsindustrien pokker i vold.

Det er selvfølgelig greit at du er imot pelsindustrien, men synes du ikke det er betenkelig måten ting er produsert på her?

Jeg må innrømme at jeg tenker litt på denne videoen av han "syriske gutten som berget lillesøsteren sin" som også var sånn falsk dokumenter. Det er ikke bra at folk får slippe til med "egenproduserte fakta". Må innrømme at jeg var fan av Michal Moore, men han har jo også fått mye av samme kritikken. Og jeg kjenner godt på at verden i seg selv er vanskelig nok å navigere i om man ikke skal forholde seg til en masse "informasjon" som er ren propaganda, eller bare kunnskapsløs. Gjelder også Israel og Palestina konflikten - man kan mene hva man vil om selve konflikten, men jeg er sjokkert over dekningen som ble beskrevet av Adressa (avisen i Trondheim). En sommervikar - uten noen bakgrunn - ble satt til å dekke den! Det var riktignok i ferien, men alikevell.