Sv: Har du drømt noe artig?
Jeg husker de fleste drømmene mine akkurat når jeg våkner og kan gjerne ligge noen minutter og tenke over dem, men glemmer dem så fort. Akkurat nå kan jeg bare komme på to rare drømmer. Den ene er gammel, kanskje 12-13 år siden jeg drømte den. Jeg hadde vært på handletur og kom gående mot bussholdeplassen med handleposer i begge hendene. Så setter jeg dem fra meg for å gå og sjekke noe, og når jeg kommer tilbake står det to jenter og roter i posene mine. Jeg blir helt rabiat og skal ta igjen, så jeg setter neglene i hodet på den ene jenta. Akkurat da våkner jeg av at den stakkars mannen min hyler ut. Drømmen var visst mer livaktig enn jeg trodde. 
Den andre drømte jeg da jeg var gravid med førstemann. Husker jeg hadde mange sære drømmer som gravid, men av en eller annen grunn er det bare denne som har festet seg. Det nærmet seg fødsel og jeg og mannen var på besøk hos en kollega av ham. Vi kom i snakk om fødselen og kollegaen gikk ut på kjøkkenet og hentet fram en diger gryte. Dette var visst fødegryta i familien hans (altså at kvinnen sitter på huk og føder barnet oppi gryta) og han sa han ville føle seg beæret hvis jeg kunne føde i den jeg også.